Alpine IDA-X001

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alpine IDA-X001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

the Bee 11-11-2008
Geschreven voor: Alpine IDA-X001

Alpine laat met de iDA-X001 zien wat een auto ook kan zijn. Weg met het CD gehannes, de ipod of harde schijf eraan en spelen maar. De vele aansluitingen op de achterzijde en goed wat vermogen zal velen aanspreken. Klank en degelijkheid kan wel nog beter. Het plastic front van dit model overtuigt niet. De knoppenindeling is wel prima. Het kleuren display met het ouderwetse klokradio thema.. tja... Leuk wel dat je een afbeelding van de CD-cover ziet.

De Alpine CDE-9882ri heeft meer klasse in huis.

royvervoort1985 25-08-2007
Geschreven voor: Alpine IDA-X001

bij deze radio mis ik 1 ding en dat is een cd speler. maar ik gebruik alleen nog maar mijn mp3 speler die ik handig eropaan kan sluiten. Voor de rest is het een optimale radio en zelfs uit de gaargste speakers komt er mooi geluid uit. Het tft schermpje is makkelijk aftelezen Ook kun je de helemaal na wens instellen en ok het tft schermpje zelf. De knoppen kun je blauw of rood maken. al met al is alpine ook de merk van autoradio's, wel prijzig maar dan heb je ook wat.